Μετά από την περίφημη συμφωνία Novell-Microsoft και τις αντιδράσεις που προξένησε και προξενεί πολλοί είπαν ότι η διανομή θα βρεθεί σε τέλμα μιας και σε αυτή βασίζεται κατά ένα μέρος το Novell Linux Desktop. Όμως… το αποτέλεσμα της τελικής 10.2 είναι θεαματικό.
Τί καλούδια έχει? Επειδή τα πακέτα που έρχονται με την διανομή είναι πάρα πολλά θα αναφέρω επιγραμματικά μερικά.
- έκδοση πυρήνα (Kernel) 2.6.18.2-34
- περιβάλλον KDE 3.5.5 “Release 45,”
- X.org 7.2-26
- KMail 1.9.5 για τα mails σας
- FireFox 2.0 για το σερφάρισμα εδώ
- Konversation 1.0.1 για chat
- OpenOffice 2.0 για εφαρμογές γραφείου
- Kaffeine 0.8.3 video player
- The Gimp 2.2.13 για επεξεργασία εικόνας
- K3b 0.12.17 για να καίτε CD/DVD
Τα νέα χαρακτηριστικά της πραγματικά είναι πολύ ευχάριστα αν και δεν γνωρίζω πόσο λειτουργικά είναι ωστόσο επισημαίνω ότι μόνο στο μέλλον θα δούμε ποσο πραγματικά αξιόλογη είναι.
Δυστηχώς η διανομή όπως παρέχεται δεν παρέχει την δυνατότητα να δεί κανείς MP3 και DVD σας προτείνω λοιπόν να διαβάστε το αρθράκι αυτό από το software in review για να κάνετε περαιτέρω τροποποιήσεις και θα δουλέψουν όλα καλύτερα.
