Σημείωση ενημέρωσης: ας δούμε αυτό το post ως μια ιστορική καταγραφή της μετάβασης KHTML/WebKit, όπως τη βλέπαμε το 2006.

Οι δύο developers του ανοιχτού KHTML έδωσαν συνέντευξη στο blog του Yahoo User Interface. Σε αυτή αναφέρονται στην ιστορία του KHTML και του Konqueror (του στάνταρ browser του περιβάλλοντος KDE), και στο πώς αυτά τα δύο project σχετίζονται με το Apple Open Source WebKit (που βασίστηκε στο KHTML και χρησιμοποιείται από τον browser του Mac OS X, τον Safari).

Apple Safari browser

Στη συνέντευξή τους, που υπάρχει και σε βίντεο, οι δύο developers αναφέρουν ότι το Apple Open Source WebKit θα χρησιμοποιηθεί και στην επόμενη έκδοση του Konqueror. Μια τέτοια κίνηση θα απλοποιήσει πολλές από τις ανάγκες ανάπτυξης του λογισμικού απεικόνισης των δύο browser που το χρησιμοποιούν, και θα δώσει τη δυνατότητα μεγαλύτερης τυποποίησης.