Μέχρι στιγμής αυτός είναι ο πιο θερμός χειμώνας που θυμάμαι και δεν μιλάω μεταφορικά. Δεν έχει αρκετό κρύο στην Αθήνα και ανάλογα είναι τα πράγματα και σε άλλα μέρη της Ελλάδα. Στην πατρίδα μου την Ήπειρο έφτασε 20 βαθμούς στις 15 του Γενάρη. Νομίζω ότι μάλλον τα έχουμε κάνει μαντάρα με το κλίμα (ντροπή μας).
Και οι υπολογιστές; Χμμμ… δεν νομίζω να είναι και τελείως αθώοι καθώς περιέχουν μόλυβδο,σίδηρο,πλαστικά (που είναι παράγωγο του πετρελαίου) και άλλα που αν συνεχίσω να γράφω μάλλον θα θέλετε να φύγετε πολύ μακριά από αυτό το δόλιο μηχάνημα και δεν θα διαβάστε που το πάω.
Να ξεκαθαρίσουμε ότι το Linux δεν λύνει πάσα νόσο και μαλακία, δεν είναι πανάκεια και δεν χαρίζει το φως στους τυφλούς (αν και δουλεύει πολύ καλά με συσκευές ανάγνωσης γραφής Μπράιγ).
Τι μπορεί να κάνει; Αυτό που κάνει ήδη στο δικό μου υπολογιστή, κρατάει ζωντανό ένα μηχάνημα που υπό άλλες συνθήκες θα πήγαινε στα σκουπίδια (έχω δει ωραιότατα PC πεταμένα σε πεζοδρόμιο στο Κολωνάκι) τώρα με τα νέα Windows Vista με τις τρομακτικές απαιτήσεις σε υπολογιστική ισχύ μνήμη και επιτάχυνση γραφικών πολλά ωραιότατα μηχανήματα θα καταλήξουν στο πεζοδρόμιο.
Όχι δεν υποννοώ ότι οι χρήστες Windows μολύνουν περισσότερο από ότι οι χρήστες Linux, όχι ηθελημένα τουλάχιστον. Ο κύκλος ζωής όμως ενός μηχανήματος που τρέχει Windows είναι σαφώς υψηλός. Αντίθετα για τα παλαιότερα μηχανήματα υπάρχουν ειδικά σχεδιασμένες διανομές που μπορούν να δώσουν μια παράταση ζωής σε εκείνο το παλιό μηχάνημα που έχετε και πιάνει σκόνη στο υπόγειο.
Εάν φοβάστε το Linux μπορείτε άνετα να ζητήστε την βοήθεια της Hellug για εμάς τους Ελληνόφωνους και εάν δεν θέλετε εγκαταστήστε Linux μπορείτε είτε να το δωρίστε στην Hellug είτε στο AWMN (ή κάποιο άλλο μητροπολιτικό δίκτυο στη περιοχή σας) που σίγουρα θα μπορέσουν να το αξιοποιήσουν. Επίσης υπάρχει ένα εξαιρετικό κομμάτι για το πως μπορείτε να είστε περισσότερο φιλικοί προς το περιβάλλον χρησιμοποιόντας Linux στο The Linux Documentation Project.
