Η Apple έβγαλε (η μάλλον πρόκειται να βγάλει) στην Αμερικάνικη αγορά το iPhone. Το iPhone εκτός του ότι βγαίνει από την Apple είναι ένα κινητό τηλέφωνο όπως όλα, τρέχει ο δικό του λειτουργικό και έχει ωραίο σχεδιασμό, (όχι δεν τρέχει Mac OS X, όχι δεν είναι Open Source).

Μερικές μέρες μετά η Cisco την μηνύει γιατί το iPhone είναι δικό της εμπορικό σήμα, για την ακρίβεια ανήκει στη θυγατρική της Linksys που το χρησιμοποιεί ήδη στο WIP 300.

Όμως ο Armijn Hemel εκπροσωπώντας μια ομάδα που μηνύει εταιρίες που παραβιάζουν την άδεια ανοιχτού λογισμικού GPL αναφέρει πως η Cisco δεν διέθεσε όλο το κώδικα του WIP 300 που έχει μετατρέψει.