Πρόσφατα, έμαθα ότι το Ελληνικό Linux Format προχώρησε στην δημιουργία Forum. Βλέπω ότι είναι ακόμη στα σπάργανα και δεν έχει ακόμη πολλούς χρήστες. Ωστόσο όσοι βρίσκετε την θεματολογία του αντίστοιχου περιοδικού ενδιαφέρουσα μπορείτε να το επισκεφτείτε και να εγγραφείτε εάν θέλετε. Έχει αρκετά ενδιαφέροντα tutorial με λεπτομερείς οδηγίες για πολλά κοινά προβλήματα που αντιμετωπίζουμε οι χρήστες Linux.

Ομολογώ ότι δεν σχετίζομαι επίσημα με την Compupress που της ανήκει το Ελληνικό Linux Format πέρα του ότι που και που το παίρνω από το περίπτερο αν έχει κανένα καλό άρθρο ή τίποτα καλό στο DVD (μην σας μπαίνουν πονηρές σκέψεις είναι περιοδικό για Linux δεν έχει πονηρά DVD).