Μία κοινή επιφάνεια εργασίας…

Ένας κοινός τρόπος για να αλληλεπιδράστε με τον υπολογιστή σας….!

Ακούγεται μακρινό μέλλον αλλά ένα κοινό περιβάλλον μεταξύ Windows, και των άλλων λειτουργικών θα έλυνε πολλά από τα προβλήματα των νεότερων χρηστών!

To KDE είναι ένα γραφικό περιβάλλον αρκετά επεκτάσιμο και παραμετροποιήσιμο (για πολλούς αυτό είναι ένα από τα βασικά μειονεκτήματα του). Όμως χρησιμοποιείται σε πολλές διανομές αντί ή μαζί με το Gnome. Δεν θα αναλύσω εάν είναι καλύτερο ή χειρότερο του Gnome άλλωστε εγώ στο PC μου χρησιμοποιώ και τα δύο. Όμως το KDE4 δεν περιορίζεται στα Linux και BSD συστήματα. Σκοπεύει να είναι σε όλα τα μεγάλα λειτουργικά .

Το KDE4 βασιζόμενο στην εργαλειοθήκη Qt4 θα έχει πολλές νέες δυνατότητες αλλά το σημαντικότερο όλων είναι ότι έχει γίνει μια μεγάλη προσπάθεια να ξαναγραφτούν οι βιβλιοθήκες που χρειάζονται τα εκάστοτε προγράμματα του KDE για να δουλέψουν.

Δεν μιλάμε μόνο για ένα κοινό περιβάλλον εργασίας αλλά για δεκάδες εφαρμογές ανοιχτού λογισμικού που θα μπορεί ο κάθε χρήστης των Windows και Mac OS X να εγκαταστήσει στο μηχάνημα του. Σίγουρα από εκεί και πέρα η “μετανάστευση” από το ένα στο άλλο λειτουργικό σύστημα θα είναι πολύ εύκολη.

Φανταστείτε τι μικρή διαφορά έχει ένας χρήστης που χρησιμοποιεί Firefox OpenOffice και KDE 4 στο Windows μηχάνημα του εάν εγκαταστήσει Linux (π.χ. Kubuntu) αντί για Windows στη καθημερινότητα του (εκτός του ότι δεν θα ανησυχεί για θέματα ιών και spyware). Για όσους πιστεύουν ότι το KDE δεν μπορεί να είναι τόσο ωραίο όσο τα Windows ας ρίξουν μια ματιά παρακάτω στην φωτό από το KDE 3.5.0