Όχι δεν θα κάνω οικονομικές αναλύσεις και τα συναφή… θα ασχοληθώ με αυτό που με κόλλησε μπροστά από τον υπολογιστή μου μερικές δεκάδες ώρες αυτή την βδομάδα.
Τα παιχνίδια στρατηγικής σε σειρά. (turned based strategy games) που είχα στο μηχάνημα μου.
Το πλέον εκτεταμένο είναι το FreeCiv που ουσιαστικά είναι κλώνος της γνωστής σειράς Civilization που (ειδικά πριν εμφανιστούν τα real-time strategy) μεσουρανούσε στο χώρο. Στο FreeCiv αρχίζετε το 4000πΧ με μερικές μονάδες και στόχος σας είναι να φτιάξετε ένα πολιτισμό με τις πόλεις του, το στρατό του, την ερευνά του και την διπλωματία του.
Ειδικά οι beta εκδόσεις του είναι πολύ εντυπωσιακές και σύντομα το FreeCiv θα ενσωματώνει πολλές νέες δυνατότητες, μπορείτε να δείτε μερικές φωτό από το νέο περιβάλλον του εδώ
Όμως εντύπωση μου έχει κάνει ένα άλλο πολύ καλό παιχνίδι στρατηγικής, το FreeCol. Στόχος του είναι να γίνει κλώνος ενός εξαιρετικού παιχνιδιού του Colonization που μου είχε κάνει τρομερή εντύπωση όταν το πρωτοέπαιξα. το FreeCol παρά το ότι είναι σε αρχικό στάδιο πρέπει να πούμε ότι είναι αρκετά ώριμο ώστε να προσφέρει αρκετές ώρες ψυχαγίας και μπορεί κανείς να πεί ότι είναι ιδιαίτερα εθιστικό. Όταν ολοκληρωθεί το project στην έκδοση 1.0.0 θα αποτελεί ένα πλήρη κλώνο το Colonization στην έκδοση 2.0.0 θα είναι όπως θα φαντάζονται οι χρήστες του να είναι το Colonization 2 που δεν έχει ποτέ προχωρήσει. Πάντως είναι εξαιρετικό σαν γραφικό περιβάλλον για opensource πρωτοβουλία.
Ένα επίσης παλιό παιχνίδι που ξαναπαίρνει μια ανάσα ζωής είναι το LinCity-ng που είναι η νέα έκδοση του lincity (που πραγματικά είναι κλώνος στο Linux του πρώτου SimCity) που μου φαίνεται πολύ ωραίο.
