Eάν θυμάστε παλαιότερα η Apple (όχι δεν είναι εταιρία με φρούτα) έβγαλε μια διαφήμιση με τις “προσωποποιήσεις” του Mac και του Windows PC

H Novell που κατασκευάζει και την εμπορική διανομή SLED παρουσιάζει μια νέα εκδοχή της καμπάνιας αυτής, για το Linux.

ακολουθεί σχετικό βιντεάκι.