Εάν ασχολήστε καθόλου με το μηχανοκίνητο αθλητισμό θα έχετε ακούσει τον αγώνα Indianapolis 500 ή Indy 500, είναι ένας αγώνας με μονοθέσια που διεξάγεται το Σαββατοκύριακο πριν την ημέρα των πεσόντων στις ΗΠΑ (Memorial Day) η οποία εφέτος πέφτει στις 28 Μάη. Ο αγώνας διεξάγεται με ειδικά μονοθέσια στην πόλη Speeway (που όρια έχει την ίδια την πίστα και τριγύρο της την Indianapolis :) )

Ωραία άλλα αυτά είναι λίγο άσχετα με το ανοιχτό λογισμικό… χχμμμμ…. όχι καθόλου πρίν μερικές μέρες στο forum του spreadfirefox προτάθηκε ο Firefox να γίνει σπόνσορας ομάδας στο Indy 500. Firefox Race Car

Σαν να μην έφτανε αυτό μια καινούρια πρωτοβουλία προσδοκά να γίνει σπόνσορας σε μια ομάδα Indy 500 αυτή τη φορά με τα σύμβολα και τα χρώματα του Linux.

Πολύ θα ήθελα οι ελληνικές κοινότητες να δείξουν ανάλογες πρωτοβουλίες στο μέλλον… πχ στο Ακρόπολις