Σκέφτεστε να χρησιμοποιήστε εμπορικό λογισμικό; Έχετε δοκιμάσει τα αντίστοιχα προγράμματα ανοιχτού λογισμικού; Δείτε της αντιστοιχίες. Όπως βλέπετε μερικά προγράμματα ανοιχτού λογισμικού κυκλοφορούν μόνο για Linux και πιστεύω ότι θα ήταν μια καλή αφορμή να το δοκιμάστε.

κλειστό λογισμικόανοιχτό λογισμικότο ανοιχτό λογισμικό τρέχει στα Windows?
Adobe IllustratorInkscapeναι
Adobe InDesignScribusναι
Adobe PhotoshopThe GIMPναι
Adobe PremiereKino, Cinelerraόχι
Adobe ReaderEvince, Kpdf, GVόχι
Apple iTunesAmaroK, Rhythmbox, Bansheeόχι
KazaaaMule, eMuleναι
Microsoft ExcelOpenOffice Spreadsheetναι
Microsoft Internet ExplorerFirefox, Konquerorναι
Microsoft OfficeOpenOfficeναι
Microsoft OutlookThunderbird, Evolution, KMailναι
Microsoft PowerpointOpenOffice Presentationναι
Microsoft Windows Media PlayerMplayer, VLC, Totem, Kaffeine, Xineναι
Microsoft WordOpenOffice Word Processorναι
MSN MessengerGaim (Pidgin), Kopete, aMSNναι
NeroK3b, Gnomebakerόχι
Palm DesktopGnome-Pilot, KPilotόχι
Quark XPressScribusναι
QuickTime PlayerMplayer, VLC, Totem, Kaffeine, Xineναι
WinampAmaroK, Rhythmbox, Bansheeόχι

για περισσότερα προγράμματα ψάξτε στο OSalt