Μπορείτε να το χαρακτηρίστε από αστείο και εφυιέστατο μέχρι κακόγουστο και ηλίθιο… εγώ τουλάχιστο το είδα δέκα φορές!
δείτε το παρακάτω

Μπορείτε να το χαρακτηρίστε από αστείο και εφυιέστατο μέχρι κακόγουστο και ηλίθιο… εγώ τουλάχιστο το είδα δέκα φορές!
δείτε το παρακάτω