Η καλή μας Microsoft έκανε πάλι το θαύμα της, πρέπει λέει να επεκτείνει την βάση χρηστών της και η καλύτερη λύση για μακροχρόνια αποτελέσματα, θα δώσει την δυνατότητα σε κυβερνήσεις φτωχών και αναπτυσσόμενων κρατών να εγκαταστήσουν ένα πακέτο λογισμικού με κόστος 3 δολάρια το κομμάτι που θα περιλαμβάνει τα Windows XP Starter Edition, Microsoft Office Home and Student 2007 καθώς και εκπαιδευτικό λογισμικό με την προϋπόθεση ότι οι κυβερνήσεις δίνουν στα σχολεία υπολογιστές που μπορούν να τρέξουν το λογισμικό της πηγή BBC
Φυσικά για όσους θέλουν τα παιδιά να έχουν ένα σύγχρονο λειτουργικό σύστημ α όπως το Edubuntu και μάλιστα μπορείτε εάν θέλετε να βάλετε αυτό το εξαιρετικό λειτουργικό σύστημα με πολύ πληρέστερο λογισμικό από το πακέτο της Microsoft να το κατεβάστε σε όποιο μέρος του κόσμου και να βρίσκεστε και όσο και αναπτυγμένο να είναι το κράτος σας από την άλλη εάν δεν έχετε γρήγορο internet μπορείτε να ζητήστε δωρεάν CD από το ShipIt (το εν λόγω λειτουργικό είναι ελεύθερο, αυτό σημαίνει όχι μόνο ότι είναι δωρεάν αλλά μπορείτε να το κάνετε και όσα αντίγραφα θέλετε)
