Πολλοί φίλοι λένε ότι το Linux δεν είναι για παιχνίδια και αν θέλετε παιχνίδια στο Linux ας έχετε dual boot μηχάνημα.

Οι φίλοι μου που έχουν κονσόλες (καινούριες) λένε ότι ο υπολογιστής δεν λέει μια στα παιχνίδια δράσης και ότι οι κονσόλες “τα σπάνε… λέμε”

Άλλοι λένε ότι οι παραπάνω λένε βλακείες και αν θες να παίξεις παιχνίδια της προκοπής να πας στα “ουφάδικα” (ελληνιστή:Arcades) να τρελαθείς.

Για να πούμε την αλήθεια ειδικά εκεί η Sega (κάποτε είχα ένα Master System II και έχω μεγάλη συμπάθεια στη Sega) είναι κορυφαία εταιρία σε αυτού το τύπου τις συσκευές….

Μιλάμε για απίστευτη ποιότητα γραφικών κτλ. να μερικές φωτό από παιχνίδια που τρέχουν στην ναυαρχίδα της στα arcades στο Sega Lindbergh

για δείτε παρακάτω και θα δείτε μια μικρή έκπληξη.

Afterburner Climax

Virtua Tennis

Rise of the Dead 4 Special

Virtua Fighter 5

και μια εικόνα από το boot sequence

boot sequence

…μα τί είναι αυτό;

Τι μου θυμίζει; Τι μου θυμίζει;

Αυτό μοιάζει με το boot sequence μηχανήματος με Linux!

Μμμμμ…. είναι είναι μηχάνημα με Linux και με πυρήνα 2.4.20 και αρχιτεκτονική PC σύμφωνα με τους ειδικούς πρόκειται για…

CPU : Intel Pentium 4 3.0G HT (800Mhz FSB - 1MB L2 Cache) GFX : NVIDIA GeForce 6 Series GPU GFX Memory : 256MB (256 bit GDDR3) GFX Capabilities : Vertex Shader 3.0, Pixel Shader 3.0 Audio : 3D audio synthesizer chip onboard, 64-bit, 5.1 surround output. Video output: One analog D-Sub, Two Digital DVI outputs. Display : Single or dual monitor support.

Sound output: 2 RCA connectors, SPDIF: full surround. Resolution : HDTV (High Definition) RAM : 1024MB 184pin DDR SD-RAM PC3200 (2x 512MB DDR 400 sticks) LAN : 10/100/1000 TBase Gigabit Network Other : DVD Drive Support, USB2.0 (x4) - Sega ALL.NET online support. Connector Format : JVS Protection : High Spec original security module.

Μήπως να αρχίσω να σκέφτομαι καλύτερα το κατά πόσο το Linux κάνει για παιχνίδια μήπως να το σκεφτεί και η Sega να δούμε κανένα καλό παιχνίδι στο Linux;