To: Sony
We, Playstation 3 users, ask Sony to allow the use of the RSX trough Other OS.
Right now because of the PS3 firmware limitation we can’t…
- Easily watch movies in various formats
- Correctly use 2D applications
- Friendly run lite 3D applicationsUseless when it comes to fight against piracy, this limitation is a trouble for honest users but not for pirates:
it makes operating systems as Linux not interesting enough and this fabulous project of Other Os on PS3 seems to drown. A huge number of disappointed comments in many forums are proving this.Dear Sony, you made us dream, please now don’t leave us alone with lost hopes.
Sincerely,
πρός:Sony
Εμείς, οι χρήστες Playstation 3, ζητούμε από την Sony να επιτρέψει την χρήση του RSX στο Other OS
Την παρούσα στιγμή λόγω περιορισμών στο firmware του PS3 δεν μπορούμε να…
-Δούμε εύκολα ταινίες σε πληθώρα format
-Κάνουμε ορθή χρήση δισδιάστατων εφαρμογών
-Να τρέξουμε άνετα τρισδιάστατες εφαρμογές
Αν και αυτός ο περιορισμός είναι άσχετος με την μάχη κατά της πειρατείας είναι πρόβλημα για ειλικρινείς χρήστες και όχι για τους πειρατές: κάνει λειτουργικά συστήματα όπως το Linux όχι αρκετά ενδιαφέρωντα και αυτή η καταπληκτική πρωτοβουλία του Other OS στο PS3 μοιάζει να βαλτώνει. Ένας μεγάλος αριθμός απογοητευτικών σχολίων σε πολλά φόρουμ πάρεχει το ακόλουθο συμπέρασμα.
Αγαπητή Sony,μας έκανες να ονειρευτούμε, παρακαλούμε τώρα μην μας αφήνεις με χαμένες ελπίδες.
Ειλικρινά,
Περισσότερες πληροφορίες για την εν λόγω πρωτοβουλία θα βρείτε εδώ
Επίσης εδώ μπορείτε να δείτε για το Linux στο PS3
