Και εγώ… όχι όχι δεν θέλω να μου τα δώσουν άλλοι θέλω να τα πάρουν

Για την ακρίβεια έχει αρχίσει ένας διαγωνισμός στο WiiLi.org για τον πρώτο που θα boot-άρει Linux από το Wii της Nintendo το οποίο είναι η φθηνότερη κονσόλα νέας γενιάς (έχει και το περίεργο χειριστήριο) όποιος ξέρει από αυτά και ο νους του κατεβάζει ας διεκδικήσει τα 500 για να διεκδικήσει το Linux μια θέση και στο Wii μετά το Playstation 3 και το XBOX 360