Η μηχανή γραφικών Sylphis 3D που είναι μια από τις πιο προηγμένες που έχω δει (και τουλάχιστον έτσι λένε οι γνώστες αυτών των πραγμάτων) έγινε και αυτή ανοιχτό λογισμικό (άδεια BSD παρακαλώ) προφανώς το όλο θέμα αφορά τους developers αλλά πιστεύω ότι θα χαρείτε να μάθετε ότι ο project leader είναι ο δικός μας Χάρης Καλογήρου. Ελπίζω σύντομα να αξιοποιηθεί η μηχανή για παιχνίδια ελληνικού ενδιαφέροντος.
παρακάτω έχω ένα βίντεο (σε flash-άκι) των πρώτων σταδίων ανάπτυξης της μηχανής γραφικών…
