x:Θέλω HD-DVD και blueray στο Linux!
y:Και πως γίνεται αυτό?
x:Δεν ξέρω!Τα νέα DVD είναι κωδικοποιημένα και ακόμη και με το DeCSS που είναι παράνομο δεν παίζουν στο Linux!
z:Ναι αλλά υπάρχει και η MPAA!
x:Και? Η MPAA έβαλε των κωδικό AACS στα νέας γενιάς DVD!
y:Ναι ρε! Και μοιράζει DMCA εξώδικα σε όλο το ιντερνέτι,takdown notices και δεν συμμαζεύεται!
z:Σαν αυτό;
y:Ναι ακριβώς αυτό!
z:Και αυτό το δεύτερο URL τι γράφει εκεί σαν δεκαεξαδικό νούμερο είναι αυτό.
x:Ναι ρε! Λες να είναι το κλειδί του αλγόριθμου κρυπτογράφησης?
z:Δεν ξέρω για εμένα είναι ένα νούμερο όπως όλα τα άλλα
y:Η μήπως όχι;
y:Παράξενο δεν ξέρω κανένα εμπορικό HD-DVD player για Linux?
x:Τι μου θύμισες τώρα!!!
z:Αν και πιστεύω ότι δεν έχει σημασία…
x:Γιατί?
z:Μου κάνει λίγο overkill σαν τεχνολογία το DVD νέα γενιάς!
