x:Θέλω HD-DVD και blueray στο Linux!

y:Και πως γίνεται αυτό?

x:Δεν ξέρω!Τα νέα DVD είναι κωδικοποιημένα και ακόμη και με το DeCSS που είναι παράνομο δεν παίζουν στο Linux!

z:Ναι αλλά υπάρχει και η MPAA!

x:Και? Η MPAA έβαλε των κωδικό AACS στα νέας γενιάς DVD!

y:Ναι ρε! Και μοιράζει DMCA εξώδικα σε όλο το ιντερνέτι,takdown notices και δεν συμμαζεύεται!

z:Σαν αυτό;

y:Ναι ακριβώς αυτό!

z:Και αυτό το δεύτερο URL τι γράφει εκεί σαν δεκαεξαδικό νούμερο είναι αυτό.

x:Ναι ρε! Λες να είναι το κλειδί του αλγόριθμου κρυπτογράφησης?

z:Δεν ξέρω για εμένα είναι ένα νούμερο όπως όλα τα άλλα

y:Η μήπως όχι;

y:Παράξενο δεν ξέρω κανένα εμπορικό HD-DVD player για Linux?

x:Τι μου θύμισες τώρα!!!

z:Αν και πιστεύω ότι δεν έχει σημασία…

x:Γιατί?

z:Μου κάνει λίγο overkill σαν τεχνολογία το DVD νέα γενιάς!