Σύμφωνα με τον κύριο Walter Bender (πρόεδρο λογισμικού και περιεχομένου του OLPC) δεν υπάρχει υφιστάμενη συμφωνία με την Microsoft όπως πιθανότατα παρερμηνεύθηκε από πολλούς (και εγώ μεταξύ αυτών), η Microsoft δεν έχει επικοινωνήσει για το γνωστό (όχι και τόσο φθηνό) πακέτο των 3$ αλλά και καμιά χώρα δεν έχει ζητήσει το λάπτοπ να έχει λογισμικό της Microsoft.
Μάλιστα δήλωσε τα ακόλουθα:
“We are a free and open-source shop. We have no one from OLPC working with Microsoft on developing a Windows platform for the XO. MS doesn’t get any special treatment from OLPC,”
Πως έγινε το μπέρδεμα η Microsoft είναι ένας από τους 1500 developers του προγράμματος μεταξύ των οποίων εταιρίες, πανεπιστήμια, λέσχες χρηστών Linux (κοκ)
