Στην δημοσκόπηση απάντησαν περίπου 24χιλιάδες άτομα. (και εγώ)
Το 17.9% τον ερωτηθέντων ήταν 25-29 ετών
Το 98% άνδρες
Το 35.7% ήταν έμπειροι χρήστες χωρίς τεχνικές γνώσεις
Το 28% ήταν από διάφορα επαγγέλματα
Το 89.1% είχε DSL γραμμή
Το 72,8% είχε πάγια χρέωση για internet
To 50.1% χρησιμοποιεί κυρίως OpenSuSE
Το 69.5% έχει και Windows στον ίδιο υπολογιστή
Το 71.8% χρησιμοποιεί KDE
To 64% βγαίνει σε κονσόλα για ρυθμίσεις
Το 33.6% έμαθε για την OpenSuSE από την κοινότητα
Το 84.7% δεν συμμετέχει στην ανάπτυξη
To 72.6% κάνει τακτικό upgrade
Το 64% χρησιμοποιεί την SuSE για προσωπική χρήση
Το 96.7% των desktop χρηστών για internet
Το 64.8% των οικιακών server για ανταλλαγή αρχείων και διαχείριση εκτυπώσεων
Το 68.9% ζητά βελτίωση των υποστηριζόμενων υλικών
Το 89% έχει ξαναχρησιμοποιήσει Linux
To 77.5% κατεβάζει την διανομή από την ιστοσελίδα της
Το 31,1% χρησιμοποιεί προϊόντα SuSE 1 με 3 χρόνια
και άλλα πολλά αν θέλετε διαβάστε αναλυτικά εδώ.
