Στην δημοσκόπηση απάντησαν περίπου 24χιλιάδες άτομα. (και εγώ)

Το 17.9% τον ερωτηθέντων ήταν 25-29 ετών

Το 98% άνδρες

Το 35.7% ήταν έμπειροι χρήστες χωρίς τεχνικές γνώσεις

Το 28% ήταν από διάφορα επαγγέλματα

Το 89.1% είχε DSL γραμμή

Το 72,8% είχε πάγια χρέωση για internet

To 50.1% χρησιμοποιεί κυρίως OpenSuSE

Το 69.5% έχει και Windows στον ίδιο υπολογιστή

Το 71.8% χρησιμοποιεί KDE

To 64% βγαίνει σε κονσόλα για ρυθμίσεις

Το 33.6% έμαθε για την OpenSuSE από την κοινότητα

Το 84.7% δεν συμμετέχει στην ανάπτυξη

To 72.6% κάνει τακτικό upgrade

Το 64% χρησιμοποιεί την SuSE για προσωπική χρήση

Το 96.7% των desktop χρηστών για internet

Το 64.8% των οικιακών server για ανταλλαγή αρχείων και διαχείριση εκτυπώσεων

Το 68.9% ζητά βελτίωση των υποστηριζόμενων υλικών

Το 89% έχει ξαναχρησιμοποιήσει Linux

To 77.5% κατεβάζει την διανομή από την ιστοσελίδα της

Το 31,1% χρησιμοποιεί προϊόντα SuSE 1 με 3 χρόνια

και άλλα πολλά αν θέλετε διαβάστε αναλυτικά εδώ.