Οι χρήστες υπολογιστών και ειδικά οι χρήστες ανοιχτού λογισμικού έχουν την δυνατότητα να χρησιμοποιούν περιβάλλοντα εργασίας με διαφορετικές γλώσσες ανάλογα με τις ανάγκες τους. Εσείς τι χρησιμοποιήτε στον υπολογιστή σας;

Αυτή την απορία είχε και ο φίλος Άγγελος Βεγκλετσής

Αν θέλετε να απαντήστε παρακαλώ κάντε κλικ εδώ.

η ανωτέρω έρευνα θα λήξει μετά την συμπλήρωση 100 απαντήσεων

(δύστυχος λόγο ελλείψεως hosting έχω περιορισμό στον αριθμό των απαντήσεων που θα επεξεργαστώ)