Η Sony έχει δώσει την δυνατότητα να τρέχουμε και άλλα λειτουργικά (όπως το Linux) στο PS3 (αν και δεν έχει δώσει πρόσβαση στο RDX), τώρα όμως η περισσότερο διαδεδομένη διανομή το Ubuntu (πρόσφατα βγήκε η έκδοση 7.04) μπορεί να τρέξει άνετα στη “παιχνιδομηχανή σας” δείτε περισσότερα εδώ.

Και για του λόγου το αληθές παραθέτω σχετικό video.

Το αρχικό βίντεο ήταν επίδειξη του Ubuntu 7.04 «Feisty Fawn» να τρέχει σε PlayStation 3 (YouTube), που έχει έκτοτε διαγραφεί — όπως και η ίδια η δυνατότητα «Other OS» (βλ. σημείωση αρχείου παραπάνω).