Η φανταστική εταιρία λογισμικού Microsoft κάνει διαφήμιση, οουπς στο χωριό μου το λένε δησφήμιση αλλά τι ξέρουμε εμείς από αυτά;

το αστείο της υπόθεσης δύο από τις εταιρίες έχουν στα site τους Linux

Continental »> Linux

Capital Engineering »> Linux

Μιλάμε πάντα για Facts ίσως η Microsoft πρέπει να ξανασκεφτεί την χρήση τέτοιων μέσων, την νομιμότητα τους και το γεγονός ότι το Linux είναι εμπορικό σήμα που προστατεύεται από το Linux Foundation (τέως OSDL).

Σχόλια για την αισθητική της καμπάνιας τα αφήνω σε εσάς.