Κάποιοι Αμερικάνοι κολάνε σε κάτι θέμα του στυλ, “πως προφέρουμε τα Σόδομα και τα Γόμορα στα αγγλικά” φυσικά για αυτό το λόγο κάποιος έφτιαξε ένα site το οποίο είναι ίσως το χειρότερο site που έχουν δει τα ματάκια μου. Χριστιανέ μου φτιάξε λίγο το κωδικά σου.

(δείτε το έδω: προσοχή δεν φέρω ευθήνη για τυχόν σωματικές ή ψυχικές βλάβες που μπορεί να είναι απόρεια της έκθεσης σας σε αυτό το site)

Φυσικά εάν δείτε το κώδικα σε html του εν λόγω site θα δείτε μια γραμμή που εξηγεί πάρα πολλά.

<meta name=“GENERATOR” content=“Microsoft FrontPage 5.0″>

Μα τι περιμένατε?