Σήμερα λοιπόν βγαίνει η GPLv3 το iPhone της Apple και… υπομονή!
Home » Archiveσήμερα Παρασκευή 29η Ιουλίου 2007Σύντομη σημείωση για τη σύμπτωση της κυκλοφορίας της GPLv3 και της πρώτης κυκλοφορίας του iPhone της Apple την ίδια μέρα.June 29, 2007 · 1 min · Eleftherios KosmasFirst iPhone Macworld 2007 DSCF1286.agr, Wikimedia Commons (CC BY-SA 4.0)Σήμερα λοιπόν βγαίνει η GPLv3 το iPhone της Apple και… υπομονή!Σχετικά κείμεναΚάρτα βασικών εντολών του Linux 2007o Δεκάλογος του Καλού Νέου Χρήστη Linux 2007παρτιτούρες με ανοιχτό λογισμικό 2007σώστε και διορθώστε το PC σας… 0.2 2007