Ένας αυστραλός προγραμματιστής έκανε κάτι που επιζητούσαν πολλοί χρήστες. Δημιούργησε μια μετατροπή του συστήματος διαχείρισης γραφικών του Linux του περίφημου X Server ώστε να μπορούν να χρησιμοποιηθούν παραπάνω από ένα ποντίκι και ένα πληκτρολόγιο στο μηχάνημα σας ταυτόχρονα.

Το πρόγραμμα ονομάζεται MPX server περισσότερες πληροφορίες θα βρείτε εδώ.

Ακολουθεί βιντεάκι με το MPX υλοποιημένο σε ένα μηχάνημα που τρέχει ubuntu.