Δύο είναι οι αγαπημένοι μου browser για ατελείωτες ώρες surfing στο internet ο Firefox και ο Konqueror (αν και πάντα ήθελα κάτι που να έχει την μηχανή του Firefox και την διαλειτουργικότητα του Konqueror όταν χρησιμοποιώ KDE)

Πολύ άνθρωποι πλέον έχουν αυτά τα Nokia Web Tablet που έχουν μέσα Linux (τις προάλλες έβλεπα κάποιον στο Σύνταγμα να τρέχει περιβάλλον LCARS) αυτό που μου ενοχλούσε λιγάκι ότι δεν λόγω απουσίας ενός πλήρως συμβατού με τη Μηχανή του Firefox (Gecko θαρρώ λέγεται) δεν απολάμβαναν το σούπερ μηχάνημα τους στο 100%.

Τώρα οι ομάδα προγραμματιστών του έκανε το θαύμα της και παρουσιάζει έκδοση ανάπτυξης ενός σύγχρονου browser με τεχνολογίες ανάλογες του Firefox 3. Αν και οι έκδοση είναι για προγραμματιστές είναι αρκετά σταθερή για το μέσω χρήστη (τουλάχιστον έτσι λέγεται) ελπίζω κάποια στιγμή να πέσει στα χέρια μου κανένα (μεταχειρισμένο έστω) για δοκιμές