Τις προάλλες είχαμε μια συζήτηση με ένα φίλο μου που είναι τρελαίνεται με τα home cinema. Που λέτε κουβέντα στην κουβέντα μου είπε κάτι που με έκανε να σκεφτώ αρκετά σοβαρά. “Εγώ που δεν είμαι Linux-άς τι να το κάνω το Neuros αφού δεν θα παίζει στα Windows, ή θα είναι πολύ δύσκολο να το κάνω.”

Χμμμ… δεν πρόλαβα να σκεφτώ και πολύ καλά μιας και η κοινότητα του Neuros επιφύλασσε μια έκπληξη. Συγκεκριμένα η Progeny σε ένα πρόγραμμα που είχε ενταχθεί στο Google Summer of Code έφερε υποστήριξη UPnP στο Neuros OSD. Μερικά πράγματα σχετικά με αυτό καθώς και μια εκτεταμένη λίστα με τις συσκευές και τα προγράμματα που υποστηρίζει μπορείτε να βρείτε στο σχετικό άρθρο της Wikipedia για το UPnP.

Παρακάτω παραθέτω ένα σύντομο βιντεάκι από την κοινότητα του Neuros OSD που εξηγεί με απλά λόγια πως αυτό υλοποιείται στην περίπτωση των Windows Media Player.