To patientOS είναι ένα πρόγραμμα διαχείρισης ασθενών γραμμένο σε Java (άρα τουλάχιστον θεωρητικά τρέχει σχεδόν παντού) Το patientOS διανέμεται κάτω από την GNU/GPL 3 την ποιό πρόσφατη άδεια ελεύθερου λογισμικού.

Το patientOS είναι ένα πρόγραμμα διαχείρισης ασθενών από το ιατρείο ενός νέου ιδιώτη ιατρού μέχρι ενός εθνικού συστήματος υγειάς. Σκοπός είναι να καλύψει τις ανάγκες μηχανοργάνωσης:

  • Ιατρών και νοσηλευτών
  • Εργαστηρίων
  • Φαρμακείων νοσοκομειακών μονάδων
  • Ιατρικών αρχείων
  • και άλλων

Πληθώρα screenshots από την λειτουργία του μπορείτε να δείτε εδώ.