Θα επισημάνω τα αποτελέσματα της μικρής ψηφοφορίας που έγινε εδώ:
- Ναι, λατρεύω το KDE! — 24 (40%)
- Ναι, γιατί όχι; — 15 (25%)
- Ναι, αλλά περιμένω τα bug fixes — 9 (15%)
- Όχι, ποτέ KDE στο μηχάνημά μου — 9 (15%)
- Άλλο: Nope, Gnome Addict — 1 (2%)
- Όχι, δεν θέλω — 1 (2%)
- Τι είναι αυτό; — 1 (2%)
Επίσης, πιστεύω ότι θα ήταν πολύ καλή ιδέα να δείτε τους ακόλουθους συνδέσμους:
- KDE 4.0: Πρώτες εντυπώσεις στο site του Ελληνικού Linux Format (στο οποίο γράφω κατά καιρούς)
- Κυκλοφόρησε το KDE 4.0 στο φόρουμ του Techteam
- Πώς να εγκαταστήσετε το KDE 4.0 στο Ubuntu 7.10 Gutsy στο Mega Blog Site
- Το KDE 4.0 είναι εδώ στο ιστολόγιο του Γιώργου Χατζημανώλη
- KDE 4.0 στο Ubuntu στο ιστολόγιο του αναγνώστη μου ale3andro
- KDE 4.0 released! από το Ptolemaidas Linux Users Group
- KDE 4.0 Final από το myUbuntu.gr
