Θα επισημάνω τα αποτελέσματα της μικρής ψηφοφορίας που έγινε εδώ:

  • Ναι, λατρεύω το KDE! — 24 (40%)
  • Ναι, γιατί όχι; — 15 (25%)
  • Ναι, αλλά περιμένω τα bug fixes — 9 (15%)
  • Όχι, ποτέ KDE στο μηχάνημά μου — 9 (15%)
  • Άλλο: Nope, Gnome Addict — 1 (2%)
  • Όχι, δεν θέλω — 1 (2%)
  • Τι είναι αυτό; — 1 (2%)
Δημοσκόπηση: θα δοκιμάσετε το KDE 4; (60 ψήφοι)
Ναι, λατρεύω το KDE! 24 · 40%
Ναι, γιατί όχι; 15 · 25%
Ναι, αλλά περιμένω τα bug fixes 9 · 15%
Όχι, ποτέ KDE στο μηχάνημά μου 9 · 15%
Άλλο: Gnome addict 1 · 2%
Όχι, δεν θέλω 1 · 2%
Τι είναι αυτό; 1 · 2%

Επίσης, πιστεύω ότι θα ήταν πολύ καλή ιδέα να δείτε τους ακόλουθους συνδέσμους: