Η Trolltech δήλωσε επίσημα ότι πλέον η βιβλιοθήκη Qt θα είναι διαθέσιμη και κάτω από την GPLv3. Ο αειθαλής Richard Stallman του FSF δήλωσε:
I am very pleased that Trolltech has decided to make Qt available under GPLv3. This will allow parts of KDE to adopt GPL v3, too. Even better, Trolltech has made provisions for a smooth migration to future GPL versions if it approves of them.
Επισημαίνω ότι το πρόγραμμα εκδόσεων του KDE έχει ως εξής:
- Ιανουάριος — KDE 4.0.1
- Φεβρουάριος — KDE 4.0.2
- Μάρτιος — KDE 4.0.3
- Απρίλιος — KDE 4.0.4
- Μάιος — KDE 4.0.5
- Ιούνιος — KDE 4.0.6
- Ιούλιος — KDE 4.1.0
- Αύγουστος — KDE 4.1.1
- Η Nokia αγοράζει την Trolltech;
- Από την Qt 4.5 θα παρέχεται και κάτω από την άδεια LGPL
- Η C#, το Mono, ο Stallman και η «υπόσχεση της MS»
| GPL | LGPL | MIT | Apache 2 |
|---|
