Το Google θα ανακοινώσει σήμερα Τρίτη — και σύμφωνα με το comic που έβγαλε (μα τι έχουμε πάθει όλοι με τα comic;) — ότι ο browser του θα είναι πλήρως Open Source!
Εάν αναρωτιέστε ποια είναι τα σχέδια του Google για το Mozilla και το WebKit, νομίζω ότι πρέπει να δείτε εδώ.
Υπενθυμίζω, για όσους δεν το γνωρίζουν ήδη, ότι σύμφωνα με το επίσημο blog του Google αρχικά το Chrome στη beta έκδοσή του θα είναι μόνο για Windows, αλλά σύντομα θα δούμε εκδόσεις για Linux και Mac.
