Τελικά γίνεται να τρέξει κανείς Debian σε κινητά με Android… η διαδικάσία είναι πολύ ενδιαφέρουσα. Θα ήταν αρκετά ενδιαφέρων να δούμε κατά πόσο είναι πιθανό να εγκαταστήσει κανείς Linux, είτε Debian είτε Android σε κάποιο κινητό με Windows Mobile (υπάρχει μια προσπάθεια για εγκατάσταση του Android με χρήση του HaRET αλλά δεν θα μπορούσα να πω ότι ήταν επιτυχείς στο δικόμου LG KS20 αλλά δεν ήταν επιτυχής). Επίσης έχουμε δει το N810 (που κανονικά έχει debian) με Android, επίσης υπάρχει ένα port του Android για το HTC Vogue. για το Motorolla A1200 (αφιερωμένο στο κολλητό μου) και για το αειθαλές Sharp Zaurus SL-C760.
Debian Linux και Android στο ίδιο κινητό…
Πρώιμα πειράματα εγκατάστασης Debian Linux πάνω σε κινητά με Android και Windows Mobile, σε συσκευές όπως το N810 και το Sharp Zaurus.
