Ακόμη καλά καλά δεν έχει βγεί η έκδοση 4.2 του KDE και οι προγραμματιστές που ασχολούνται με αυτό έφτιαξαν ένα applet που θα δίνει την δυνατότητα να κάνετε να παραγωγή ενός video κάνωντας απλά ρίχνοντας το στην επιφάνεια εργασίας σας. Χμμμ…μάλλον θα κάνω οικονομίες να πάρω tablet με αυτά που βλέπω…δείτε και εσείς το βίντεο και πείτε μου.