O Leonard Hofstadter του The Big Bang Theory χρησιμοποιεί Konqueror;

Ο Leo με μπλουζάκι Konqueror

Η Counter Terroritst Unit (CTU) χρησιμοποιεί KDE από το Serier 3 και μετά:

Ο Bauer στην βάση δεδομένων της CTU

Tερματικό στο Alias κάνοντας Ping!

ping…

ping…

Και φυσικά χρησιμοποιείται από το Dexter

το KDE και εδώ!

Λέτε κάποια στιγμή να δούμε το KDE και σε Ελληνικές παραγωγές;