Δεν ξέρω για ποιο λόγο αλλά εδώ και αρκετό καιρό επιθυμούσα να έχω στο μηχάνημα μου μια από τις παλαιότερες εκδόσεις του Amarok, όπως την Amarok 1.4. Είχα πάντα την εντύπωση ότι ο σχετικά λιτός σχεδιασμός του σε σύγκριση με τις νεώτερες εκδόσεις του Amarok ήταν περισσότερο πρακτικός για εμένα. Αν και δοκίμασα αρκετούς άλλους media player πάντα γκρίνιαζα γιατί ήταν είτε πολύ αργοί είτε απλά δεν μπορούσα να τους συνηθίσω με τίποτα. Τελικά όμως υπάρχουν και άλλη περίεργοι σαν εμένα όπως ο Jason Donenfeld, ο οποίος δοκίμασε το Clementine και βολεύτηκε. Το Clementine είναι ουσιαστικά βασισμένο στον Amarok 1.4 με τις εξαρτήσεις στις kdelibs να έχουν αφαιρεθεί και ο κώδικας να είναι γραμμένος για Qt 4 (και βάλε) το τελικό αποτέλεσμα είναι ένας εξαιρετικός διαπλατφορμικός media player (για Linux,Windows και Mac OS X) αρκετά ελαφρύς αλλά και με πολλές δυνατότητες, Αν είστε νοσταλγοί του παλιού Amarok δοκιμάστε τον, μπορεί να σας βολεύει.
Clementine ένας ακόμη media player ή μήπως όχι;
Το Clementine, σύγχρονος media player βασισμένος στο κλασικό Amarok 1.4, γραμμένος σε Qt4 και διαθέσιμος σε πολλές πλατφόρμες.

Αναφορές σε αυτό το κείμενο 5
- Έχετε Linux Netbook; Κάντε το γρηγορότερο με μερικές ρυθμίσεις!
- Φτιάξτε εύκολα και γρήγορα τα δικά σας DVD στο Linux
- Πως να κάνετε download video ακόμη και όταν είναι “κωδικοποιημένα”
- έχετε laptop με Solid State Drive (SSD); 4 κόλπα για να βελτιστοποιήστε την απόδοση του στο linux
- Chrome… ένας open source browser από το Google!