Από ότι φαίνεται ο Tony Stark δεν είναι και πολύ φίλος του KDE 4 (όπως εγώ) καθώς ακόμη τρέχει το KDE 3.5 και δεν έχει μπει καν στο κόπο να αλλάξει Wallpaper. H φωτογραφία είναι από το τεύχος 11 του “the Invincisble Iron Man”

Χμμμ… λέτε να τρέχει Debian Stable στην στολή του ή μήπως απλά δεν ήθελε να τρέξει το Plasma Desktop;

Τέλος πάντων δεν είναι η πρώτη φορά που κάποιος διάσημος χρησιμοποιεί το KDE.

πηγή το OMG Ubuntu!