Ένα κόμικ καρέ του Iron Man δείχνει τον Tony Stark να τρέχει ακόμη KDE 3.5 στη στολή του, αψηφώντας το νεότερο KDE 4.
September 9, 2010 · 1 min · Eleftherios Kosmas
Cosplay of Iron Man at GEMA 2022, Wikimedia Commons (CC BY-SA 4.0)
Από ότι φαίνεται ο Tony Stark δεν είναι και πολύ φίλος του KDE 4 (όπως εγώ) καθώς ακόμη τρέχει το KDE 3.5 και δεν έχει μπει καν στο κόπο να αλλάξει Wallpaper. H φωτογραφία είναι από το τεύχος 11 του “the Invincisble Iron Man”
Χμμμ… λέτε να τρέχει Debian Stable στην στολή του ή μήπως απλά δεν ήθελε να τρέξει το Plasma Desktop;