Ο Peter Sunde ένας από τους ιδρυτές του Pirate Bay μετά τα πρόσφατα γεγονότα λήψης ελέγχου από τον ICANN 82 domain έκανε ένα Tweet που καλούσε τους ISP (τους παροχούς internet δηλαδή) να συνεισφέρουν στην προσπάθεια δημιουργίας ενός peer 2 peer DNS δικτύου (και το όνομα αυτού dotDNS). Η λύση που προτείνει είναι η χρήση ενός εναλλακτικού DNS του οποίου τα Zone files θα διαμοιράζονται μέσω ενός BitTorrent δικτύου που θα υποστηρίζει DHT. Θεωρητικά νομίζω

Προσωπικά πιστεύω ότι μια τέτοια προσπάθεια είναι πολύ δύσκολο να πετύχει, κατ’αρχάς θα πρέπει να προσδιοριστούν πολλές λεπτομέρειες ώστε το σύστημα να μπορεί να λειτουργήσει αξιόπιστα από την μια χωρίς όμως να μπορεί κάποιος να το χρησιμοποιήσει με αθέμιτο τρόπο από την άλλη (και το τι συνιστά αθέμιτο είναι μια πολύ μεγάλη συζήτητη). σε δεύτερη φάση θα πρέπει να φτιαχτεί λειτουργικός κώδικας και αργότερα να φτιαχτούν clients για μια σειρά συσκευών με διαφορετικά λειτουργικά συστήματα που θα το υποστηρίζουν.

Αν και μου ακούγεται αρκετά ενδιαφέρουσα σαν ιδέα νομίζω ότι η υλοποίηση ενός τέτοιου συστήματος είναι μια αρκετά δύσκολη αλλά από την άλλη ενδιαφέρουσα προσπάθεια.

Εσείς τι πιστεύετε; Θα περπατήσει;