Η εικόνα που ακολουθεί εμφανίζεται στις πληροφοριακές οθόνες του Berliner Fenster (του κλειστού δικτύου οθονών πληροφοριών του υπόγειου σιδηρόδρομου στο Βερολίνο, μεταφράζεται ως Βερολινέζικο Παράθυρο).

(πηγή Bernhard Reiter, CC-By, εγώ την βρήκα στο blog του Mattias Kirschner)

Η πολύ ελεύθερη μετάφραση (έχω χρόνια να μιλήσω ή να διαβάσω Γερμανικά νομίζω δικαιολογούμαι) του κειμένου έχει ως εξής

Ελεύθερο Λογισμικό

Ειδήσεις από το LinuxTag

Με το σλόγκαν “Το Linux αξίζει το κόπο” έχει αρχίσει στο Βερολίνο το συνέδριο LinuxTag. Το ηγετικό Ευρωπαϊκό επιχειρηματικό συνέδριο σχετικά με το ελεύθερο λειτουργικό σύστημα. Μέχρι το Σάββατο αναμένονται πάνω από 10000 επισκέπτες.

Το N24 είναι ένα 24ώρο ενημερωτικό κανάλι (με σαφή προσανατολισμό στα επιχειρηματικά θέματα). Αυτό που με εντυπωσίασε και προσέλκυσε το μάτι μου ήταν η συνοδευτική εικόνα (το Berliner Fenster επιτρέπει την χρήση δύο οθονών του συστήματος του ταυτόχρονα) που ήταν ένα από τα κλασσικά error images των Windows. Όσο για το LinuxTag είναι όντως ένα από τα μεγαλύτερα συνέδρια του χώρου του Linux και σκοπός του είναι η σύνδεση του developers με τις ανάγκες της εμπορικής παραγωγής (ή όπως πολύ ωραία περιγράφει το website του συνεδρίου “εκεί που το .com συναντάει το .org”).

Μακάρι κάποτε και στην Ελλάδα το συνέδρια για το Ελεύθερο Λογισμικό να αποτελεί κομμάτι της καθημερινότητα της πόλης μας. Όπως το εξαιρετικό FOSSCOMM που έγινε στην Πάτρα το προηγούμενο Σαββατοκύριακο ή το Συνέδριο ΕΛ/ΛΑΚ 2011 που θα γίνει στην Αθήνα (με ταυτόχρονες εκδηλώσεις στην Θεσσαλονίκη, την Λάρισα και το Ηράκλειο).